måndag 2 juni 2014

Försommarvita ben

Jag vet inte vad ni tycker, men själv så kan jag tycka att det inte känns så där jättekul att gå strumplös till kjol så här års. Ja benen tar liksom för sig lite väl mycket med sin vita färg kan jag tycka. Så vid den den här tiden brukar jag smörja in benen med brun utan sol, så även i år. I år har jag testat St Tropez Self Tan Sensitive Bronzing Lotion. Speciellt utvecklad för känslig hud och innehåller Vegetan – 100% naturlig DHA, Aloe vera och druvkärneolja som återfuktar huden. Resultatet ser du efer ca 4-8 timmar och det varar sen i ca 4 dagar. Färgen blir snygg, inte för gul eller mörk enligt mig, och huden känns mjuk och inte uttorkad som jag kan tycka att en del Self Tan krämer kan göra min hud. Rekommenderar, och jag kommer att smörja mig ett par veckor till, innan solen hunnit göra sitt.
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...