fredag 27 juni 2014

Living Proof

Nu har jag under några veckor testat shampoo och balsam, Restore, från Living Proof, som jag skrev om HÄR.
Shampoot var mjukt och följsamt, håret trasslades inte utan kändes mer som ett balsamshampoo, bra! Balsamet kändes också skönt och fint för håret, doften helt okej men inget mer. Jag vill tvättar mitt hår så sällan som möjligt och försöker därför inte att tvätta det mer än var 5-7 dag, och det fungerar bra med mitt vanliga shampoo och balsam, Redken Extreme. Men kanske att jag upplevde att håret inte riktigt klarade så lång tid mellan tvättarna med Living Proof, ja att jag redan efter 4-5 dagar kände att det var hög tid för en hårtvätt. Ja det var väl det som var mindre bra för annars så tycker jag att håret fick fin struktur och kändes både luftigt och lätt efter tvätt med Living Proof, Restore.


Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...