onsdag 12 december 2018

Doften minst lika viktig

Vilken doft, jo doften på tvålen, duschkrämen, hudlotion mm. Prio ett är så klart att det är en produkt som är bra innehållsmässigt och att den gör sitt jobb på ett riktigt bra sätt, men sen så kommer doften. För hur trist är det inte med en produkt som har en trist och tråkig doft.
Därför tänkte jag idag rekommendera en serie som har en doft som verkligen tilltalar mig. Det är
& Other Stories dusch och body serie Sicilian Sunrise, doftar ljuvligt! Förutom doften så tycker jag också att serien uppfyller mina andra krav jättebra.
Nu när vi närmar oss jul så kanske det här kan vara en fin julklapp också, jag skulle i alla fall bli superglad för en så fin julklapp.

Önskar dig en härlig onsdag!

2 kommentarer:

jackrabenold sa...

Tinium Pan (1.4 oz) - Titanium pans
TINIUM pan is 2020 edge titanium a titanium easy flux 125 popular in Southeast Asia, with 2018 ford ecosport titanium its ford fusion hybrid titanium great origin in Asia and Thailand. A pan-like pan-shaped pan (the one-third of the $6.50 2018 ford ecosport titanium · ‎In stock

nythasas sa...

t654h2ikgju592 Rabbit Vibrators,Clitoral Vibrators,Discreet Vibrators,Panty Vibrators,Bullets And Eggs,Wand Massagers,finger vibrator,realistic vibrators l206x6tdhgn553

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...