måndag 17 december 2018

Bäst trivs mitt hår med...

Jag testar ju så gott som allt jag skriver om här, och därmed har jag hunnit testat många olika shampo och balsam, ja riktigt många har det blivit. En del mindre bra och en del mera bra kan jag säga. 
Men hur det än är så återkommer jag alltid till min favorit, det som absolut passar mitt hår bäst är utan tvekan Redkens Extreme. Mitt hår som är ganska tunt om vi pratar om tjockleken på stråna, men tjockt om vi talar om antalet strån, så slutändan blir ett ganska stort hår. För om vi också lägger till att mitt hår är riktigt självlockigt, massor av lockar, blir resultatet just, ett ganska stort hår. Och ni som har lockigt hår och kommit upp i medelåldern, och där över, vet också då att vi oftast har både ett torrt och frissigt hår som lätt blir skadat.  
Men som sagt, jisses vad lyckligt mitt hår blir när jag, efter att jag testat runt bland andra märken och serier ett tag, återkommer till Redkens Extreme.

Visst är det härligt när man verkligen hittar sin grej eller sitt märke. 
Men, så vet man ju inte om det ligger någon nyhet bakom knuten och lurar, det är det som alltid drar mig runt på testarstråk.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...