måndag 10 april 2017

Träna med stil

Tränar hemma vet jag att det är många av er som gör, och då vill många, liksom jag, så klart hålla stilen även då. För hur det än är, snobbigt, löjligt eller smart välj själv, så visst är det roligare att träna om man kan göra det med stil.
Så jag tänkte visa designföretaget Tingest supersnygga träningsredskap. Jag klämde och kände på dem redan i januari under Formexmässan, ja, jag valde dem till och med som en av mina Selectedval. Sköna att hålla i, och så snygga att titta på, ja du kan lätt ha dem framme som coola inredningsdetaljer även när du inte använder dem.

Vad fastnar du för, snygga hantlar i marmor och järn, finns i 2/3,5/7 kg från 499 kronor, stilfulla kettlebells, finns i 8/12/16 kg från 999 kronor, en rockring i trä 1 490 kronor, en sittbänk för situpsen 6 990 kronor eller kanske rullar för yogaträningen från 799 kronor allt från Tingest.







Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...