onsdag 12 april 2017

Tjoho, en skön kräm för kroppen

Jag är alltid, ja alltid, ute efter en bra kroppskräm/body lotion. Jag vet inte hur många jag testat genom åren, men väldigt många, och väldigt många som inte uppfyller mina önskemål. Jag vill att den ska göra kroppen ordentligt återfuktad efter morgonduschen, den ska gå bra in i huden så jag kan klä på mig ganska så direkt efter, ja vem har tid att vänta på en kroppskräm som ska smälta in på morgonen!?, den ska dofta gott, den ska göra så att huden känns återfuktad under hela dagen och den ska inte innehålla en massa tveksamma ingredienser.
Nu har jag hittat en som jag tycker är riktigt bra, Body Soufflé från Maroccanoil, som dränker huden i fukt, består av antioxidantrik arganolja och krämig sheasmör som börjar verka direkt när den kommer på huden, gör huden skönt mjuk och len hela dagen, doftar gott av milt parfymerad med original dofter. Tack för det säger jag och önskar dig en riktigt skön och glad påsk!!

Pris 189 kronor/ 50 ml och 529 kronor / 190 ml

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...