tisdag 18 april 2017

Ögonfransserum - Swiss Lashes

Då har ögonfransserumet lagts på runt ögonfransarna morgon och kväll i drygt sex veckor. Och som jag skrev HÄR så skulle en recension komma, här är den.

Jag har testat ögonfransserumet Swiss Lashes från Swiss Clinic. Ett serum som ska ge tjockare, längre och friskare fransar på tre till sex veckor. Nu har jag använt serumet i drygt 6 veckor, och kan väl fortfarande inte se någon markant skillnad. Kanske att de blivit, ytterst, lite längre och tätare, kanske att de också känns något starkare.
Kanske att jag också hade lite för höga förväntningar, jag minns när jag testade ett serum för några år sen och då blev mina fransar både täta och långa, ja så långa att jag nästan behövde klippa dem. Men då ska vi också ha i minnet att då hade en del serum ingredienser som sen blev borttagna på grund av att de inte ansågs så bra. Så om du liksom jag testade dem då, och fick superfina resultat, ska inte ha lika höga förväntningar på det här serumet. Men jag fortsätter att stryka på mina fransrader och återkommer om de kanske syns bättre resultat om ytterligare en månad eller så.


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...