tisdag 14 oktober 2014

Nyheter

Oktober månad, det betyder en massa pressvisningar hos presskontoren och i morse var jag förbi VASS PR och tittade på deras nyheter på skönhetsfronten. Eftersom jag nästan uteslutande skriver om produkter som jag testat på mig själv så får jag återkomma om produktern när testerna har gjorts. Men det utesluter ju inte att jag kan visa lite av det jag såg.

Sköna fötter det tillhör väl verkligen höjden av skönhet och välbefinnande! Och hur många gånger har inte jag, på väg hem från festen eller kvällen på stan, längtat efter något skönare än mina höga klackar att sätta på fötter. På Vass såg jag alla nyheter från  Butterfly Twists, ni vet företaget som har de där små hopfällbara skorna perfekta att ha i väskan. Och titta så många helt bedårande modeller som kommer, ca 395 kronor är priset och jag ska garanterat köpa ett, eller två, par.



Från Bangerhead såg jag nya verktyg till håret. Bra produkter till bra pris! Fönen och plattången ligger båda på ca 395 kronor!



Nytt från Cicamed är en Face Mist som jag tycker verkar riktigt bra. Kommer att testa den och ber att få återkomma med resultatet. Men så här ser flaskan ut, mot en utsikt och bakgrund att önska sig, och som sagt håll koll efter resultatet som jag visar här om inte allt för lång tid.


Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...