måndag 20 oktober 2014

En ny favorit - Lip Care Colour Summertime

Förra veckan var jag runt på en del pressvisningar och hos Polhem PR, som har Maria Åkerberg som kund och representerar alla deras sköna produkter, fick jag ett läppstift, Lip Care Colour Summertime. Jag ska i ärlighetens namn säga att läppstift använder jag ytterst sällan nu för tiden, men fick som sagt ett Lip Care Colour från Maria Åkerman och testade det så klart. Och jag måste säga att det överraskade mig rejält. Färgen jag fick heter Summertime, en diskret rosa pärlemorskimrande färg, och det sitter bara så bra! Jag tycker inte att läppstiftet känns som ett läppstift heller,  utan mera som ett vårdande cerat. Och det är också ett vårdande läppstift, som alla Maria Åkerbergs stift, och består av vegetabiliska oljor och vaxer som vårdar och skyddar läpparna. Jag som mest brukar använda läppglans/gloss kan säga att glansen nu har fått en stark konkurrent här, ja för stiftet känns både mera vårdande och sitter också så mycket bättre. Lip Care Colour finns i en massa sköna färger, både ljusare och mörkare än Summertime. Pris 185 kronor.... och båda tummarna upp!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...