måndag 26 juni 2017

En räddare i nöden

Hur många gånger har inte jag önskat att jag hade ett litet "räddare i nöden kit" i väskan. Ja ni vet när nagellacket flagat, och jag ser lite ovårdad ut enligt mig, eller när regnet öser ner och maskaran lika så. Det är då jag önskade att jag hade det där kittet med nagellacksborttagningsservetter, sminkborttagningsservetter och lite annat smått och gott.
Ett sånt där litet smidigt SOS Beauty kit för väskan ser jag att Sephora har, kanske något att köpa inför resan eller för handväskan på fulltid. Innehåller mininagelfil, minipincett, fickspegel, två hårband, två sminkborttagningsservetter och två nagellacksborttagningsservetter. Pris 150 kronor.

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...