fredag 12 juni 2015

Amika Touchable Hairspray

Sponsrat inlägg

Som alla hud-, kropps- och hårprodukter, finns det massor av dem. Nu har jag testat ett av alla hårspray, Amika Touchable Hairspray. Ett hårspray som jag uppfattade som medelkraftigt utan att håret blir klibbigt eller stelt. Däremot gjorde det mitt hår lite rakare! Lite märkligt med så blev det. Vet inte om det beror på att det la sig runt hårstråna och tyngde ner eller vad? Så för mig funkar det bäst om jag, ja vill ha håret lite rakare helt enkelt. Ja kan också tycka att håret inte höll sig så luftigt och fräscht så länge som det brukar, behövde tvätta håret lite snabbare än normalt. Doften är ok och priset runt 230 kronor/335 ml.

Foyo: Annette Eriksson, Annettesbesutybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...