måndag 4 mars 2019

Favorit - Touche Veloutee Highlighting Concealer Brush från By Terry

Jag får ofta frågor om mina favoriter inom kosmetika och en som jag gärna talar mig varm om är Touche Veloutee Highlighting Concealer Brush från By Terry.

Det här är en concealerborste som hyllas av flera än mig. Det är en concealerborste som döljer mörka områden och ojämnheter som rynkor och fina linjer. Ger en mycket bra täckning trotts sin tunna och lätta formula. Lägger sig inte veck eller ger en ofräsch torr känsla. Något som jag alltid brukade tycka att de flesta andra concealers brukade göra innan jag fick tag i den här för några år sen.  
Här har du alltså en concealerborste som är både täckande och lystergivande, som effektivt reducerar de där trista påsarna och mörka ringarna under ögonen, trollar bort skuggor samtidigt som den återfuktar och ger huden ett lite utvilat utseende på ett mycket fint sätt.

Bakom märket By Terry står Terry de Gunzburg, tidigare YSL-makeupartisten som har blivit världskänd med sitt makeupmärke By Terry. Jag har också en annan favorit bland märkets alla supersköna produkter, mer om det lite längre fram.

Önskar dig en härlig måndag!
  

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...