onsdag 11 november 2015

Ny smak - NOA Relaxation Vildäpple och Krusbär

Sponsrat inlägg

Jag gillar produkter som är så rena som möjligt, tillsatser av konserveringsmedel och artificiella sötningsmedel är något som jag gärna undviker. Ja, man kan väl säga att jag har skapat mina egna regler och tankar kring det jag stoppar i mig. Kommit fram till att det är det enda rätta, för skulle jag lyssna på precis allt och alla rapporter som kommer så skulle det inte fungera i mitt liv i alla fall. Sen så har jag lärt mig att inte tro och lyssna på precis allt, för ibland så styr pengarna mer än vettet om ni förstår vad jag menar. 
Men, men, mitt val är bl a att inte äta kött, sen ca 17 år, äta mycket ekologiska grönsaker och som sagt undvika konserveringsmedel, artificiella sötningsmedel och andra trista tillsatser. 
Därför gillar jag NOA som nu befriar samtliga sina drycker från just konserveringsmedel och artificiella sötningsmedel. 
Samtidigt med den här fina förbättringen kommer de med en ny smak, Vildäpple och Krusbär, smakar gott kan jag meddela!

Annars så sägs NOA Relaxation minskad stress och öka fokus. Kan ju behövas.
Samt i NOA Relaxation används enbart aktiva ingredienser med väldokumenterad effekt.
De aktiva ingredienserna är citronmeliss och grönt te-extrakt. Bägge är naturliga örter med kliniskt bevisad effekt.
En flaska NOA Relaxation (3, 14 dl) innehåller 200 mg L-theanin (motsvarande 15 koppar grönt te, härligt för 15 koppar grönt te skulle jag aldrig få i mig) och 50 mg melissa.
Drycken är lågkalori och helt fri från koffein.

NOA Relaxation lanserades i slutet av 2014 och vann i samband med lanseringen pris som “Bästa Premiumdryck” i World Beverage Innovation Awards, världens största dryckestävling, grattis!

Tummen upp säger jag!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...