torsdag 8 maj 2014

Lumene Gel Effect - Äntligen ett nagellack som sitter

Jag vet inte vad ni tycker, men själv så är jag ganska trött på nagellack, har testat de flesta från dyrt till billigt, som inte sitter mer än max två dagar innan det är dags för att måla och fixa till lacket. Ja visst man kan gå på salong och måla Gelpolish eller köpa hem allt för hemmalackning med GelLack, men det är både dyrt och väldigt tidskrävande. Så jag måste säga att jag blev glatt överraskad när jag provade Lumenes nya lack Gel Effect. Väldigt lätt att måla med lacket och det gav en helt täckande och en mycket fin nagel efter två strykningar...och bäst av allt, först efter fyra dagar såg jag på en av naglarna att jag behövde bättra på lite. Kanske att det suttit ännu bättre om jag varit mera noga med för- och efterarbetet, ja om jag använt deras rekommenderade under/överlack, Gloss & Care underlack/Gloss & Care överlack, ska jag testa nästa gång. Jag är i alla fall supernöjd med en hållbarhet på dubbla tiden! 
Rekommenderar!
Finns i 24 färger, pris 69 kronor och du hittar lacket endast hos Åhlens.

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...