torsdag 10 april 2014

Utredande

Fick en härlig borste från RMPR när jag var där på pressvisning för några dagar sen. En Moroccanoil Pddle Brush, en stor och rejäl paddelhårborste som ligger skönt i handen och verkligen känns skön för mitt hår. Jag som ofta brukar tupera några tag uppe på hjässan, ja jag tycker att jag är lite platthuvad :), kan tycka att en borste som inte gör ett bra jobb lätt kan "slita" ut tuperingen och inte lämna ett genomborstat hår. Något som jag inte alls upplevde med den här borsten, utan här reds håret enkelt ut och känslan av en hårmassage kom lätt genom att jag drog några extra drag genom håret både i hårets växtriktning och i motsatt riktning. Riktigt bra borste blir mitt betyg. 
Pris runt 200 kronor.

Foto: Annette Eriksson, Annettes Skimmer

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...