onsdag 19 mars 2014

Vitamin C Moisture Mist från Nimue

En skön ansiktsspray brukar jag försöka ha med mig i väskan, speciellt på sommaren men skön också i torra miljöer under vintern. Nu har jag testat, en för mig ny sort, Vitamin C Moisture Mist från Nimue. En anti-oxidant spray som tillför energi och fukt samtidigt som den har en lugnande effekt på en stressad hud. Passar lika bra framför datorn som när huden känns stram och lite torr en varm dag eller i en torr miljö. Bara att spraya över ansiktet för en uppiggande och fräsch kick, och den doftar ljuvligt också. Pris ca 198 kronor/60 ml.
Foto: Annette Eriksson, Annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...