tisdag 11 juni 2013

Till kroppen från & Other Stories

Häromdagen var jag förbi & Other Stories och passade på att köpa deras Body Wash och Body Lotion, alltid spännande att testa produkter som för mig är okända. Båda produkterna låg i plastflaskor med pump, bra! förpackningarna innehöll hela 350ml, bra med lite större förpackningar tycket jag. Det fanns en massa olika dofter att välja på, bra, men alltid jobbigt att dofta sig igenom innan jag gör mitt val. Köpte till sist Frozen Verbena och Shinjuku Bloom. Så här tycker jag; doftar gott, speciellt Frozen Verbena, men kan tycka att Body Lotion är lite för tunn, gillar något mer trögflytande för de brukar vara lite drygare och något mer mättande. Priset är bra, 70/90 kronor för 350ml, lagom för produkter som bara finns på kroppen en tag, Body Wash, samt för en somrig produkt som konsumeras i massor av mig, Body Lotion. Till vintern när jag blir lite torrare kommer jag att föredra en lite mera mättad produkt.




Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...