måndag 12 november 2012

Duschskum Yogi Flow från Rituals

Jag har haft ett duschskum från Rituals, Yogi Flow, stående en tid i mitt badrumsskåp utan att ha testat det, jag har faktiskt inte testat något duschskum överhuvudtaget. Men så för några dagar sen så åkte den upp på duschhyllan och har nu används flitigt vid varje dusch, för en skönare duschtvål/skum har jag aldrig testat. I det ekologiska skummets hittar man sötmandelolja och indisk ros, doftar underbart och ger som sagt ett skum mjukt som en smekning. Och jag som är löjligt förtjust i sköna material och känslor, om det så är en härlig kräm, finaste bomullen i svindyra sängkläder, en snygg sidenblus eller en skön kashmirtröja så kommer jag säkert vara helt såld på mjuka sköna duschskum framöver, och här har jakten på den perfekta bara börjat...eller om jag prickade rätt på en gång, det återstår att se och jag återkommer så klart om saken.



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...