torsdag 23 maj 2013

Naglar med fuchsia

I helgen fick mina naglar en färg av skimmrig fuchsia. Ska jag vara helt ärlig så är varken fuchsia eller cerise en färg som jag väljer i första hand. Men ibland tycker jag att naglarna kan vara en perfekt liten plattform för att ta upp något stänk som finns i ett klädesplagg t ex. Ja som i helgen då jag hade en klänning med små detaljer av fuchsia, så fick det bli en extra liten detalj. Och även om jag nu inte är såld på den här färgen så kan jag, till dig som gillar den bättre än jag, rekommendera färgen Tour de finace från Essie, som min färg heter. Den ger ett intensivt skönt skimmer, och sitter riktigt bra.


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...