måndag 13 maj 2013

I väntan på solbrännan

Eller solbränna och solbränna jag solar inte så där överdrivet mycket nu mera, men jag har en tacksam hud och jag får lätt färg på näsan, även om jag håller mig i skuggan. Nu mera så brukar jag pudra på mig solbrännan med ett solpuder istället, och så här års brukar jag börja med det. Och de senaste dagarna har jag testat Too Faced Bronzed & Poreless Pore Perfecting Bronzer. Som sägs minimera synligheten av porer, fina linjer och är berikad med vitaminer och mullbärsextrakt.Priset är 329 kronor.
Så här tycker jag:
Produkten ryms i en smidig rund platt förpackning med en spegel i locket. Den har matt texture och har en inte allt för mörk ton, passar mig perfekt. Ger ett fint matt silkeslent resultat, utan glitter eller skimmer. Lägger sig heller inte i porer eller fina linjer, som jag kan tycka att en del solpuder göra och ger då en en lite grövre hud liksom, inte snyggt.
Jag är jättenöjd, och ger tummen upp för den här produkten!




Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...