fredag 10 maj 2013

Tvätta rent på resan

Eftersom jag nu redan är i farten och pratar om smarta produkter att ha med på resan så tänkte jag ta en till när jag är igång, och många snart är på resande fot. Som ni redan har förstått så gillar jag smarta enkla produkter att ta med på kortare resor och en sån är rengöringsservetten Botanics All Bright Cleaning Face Wipes från Boots, finns bl a hos Apoteket Hjärts butiker. Den renar huden från oljor, dagliga orenheter och make up, ska även rå på vattenfast make up om du använder sån. Innehåller naturliga AHA som milt exfolierar och lämnar huden ren och finfin. Har testat och kan rekommendera.

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...