tisdag 12 mars 2013

Testresultat

Jag lovade ett testresultat på Adonia Lash Alive och Adonia Brown Revive, se Här.
Efter veckor av användning av produkterna så ser jag tyvärr inte några vippigare fransar eller kraftigare bryn. Brynen behöver jag inte ha kraftigare för jag har både bra med hårstrån och fin form redan, men jag vill ändå se om det blev någon förändring.... men inte! Och vad det gäller Adonia Lash Alive så sved produkten ordentligt i mina ögon vid flera tillfällen, och tyvärr så gav produkten inte heller vippiga fransar.
Så... jag står fast vid mitt tidigare utlåtande, se Här, om att bäst ögonfransserum/näring är... RevitalLash! När jag använde den produkten fick jag fantastiska fransar.
Ja, det var mitt testresultat, kan säkert vara olika från person till person, har du någon favorit bland ögonfransserum/näring?

 
Bäst i test!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...