fredag 11 mars 2016

Lumene Bright Now Hyaluronic Essence

Sponsrat inlägg.
Märket Lumene tillhör ett av mina favoriter bland de billiga märkena. Jag har testat en del av deras produkter, och som jag skrivit om tidigare, HÄR och HÄR,  så gillar jag deras foundation riktigt mycket. Men nu har jag testat deras nya serum Bright Now  Hyaluronic Essence också. Och jag ger tummen upp för det också,
Lystergivande och utslätande Hyaluronic Essence ger bra återfuktning och jag tycker att det även känns långvarigt. En kombination av arktiskt hjortron, C-vitamin och två typer av hyaluronsyra ska bidrar till att reducera synliga ålderstecken och göra så att huden känns och ser slätare och fastare ut. Utan parabener, formaldehydfrigörare, mineraloljor, syntetiska färgämnen.
Applicera på rengjord hud på ansikte och hals. 
219 kronor/ 30ml
Ska också prova nattkrämen och ögonkrämen i samma serie, återkommer om det.

Trevlig helg!
Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...