måndag 18 maj 2015

Beauté Pacifique

Sponsrat inlägg

Just nu använder jag två produkter från Beauté Pacifique som jag är väldigt nöjd med. Var och plockade mina bryn i fredags och när jag då fick höra att min hud såg jättefin ut, så bekräftades min nöjdhet och att jag använde krämer som var helt rätt för mig.

På dagen använder jag Crème Paradoxe Anti-Age Day Creme. En kräm med höga koncentrationer av både kraftfulla antioxidanter och kollagenstimulerande aktiva ingredienser. Vidare innehåller den rikliga mängder av ämnena procyanidin och resverarol som motverkar åldersförändringar och solskadador samt förebygger rodnad.
Pris 625 kronor / 50 ml

På natten använder jag Vitamin A anti-Wrinkle Crema som genom att tillföra huden två typer av A-vitamin förstärks och föryngras hudens kollagenstruktur. Kan användas dag eller natt, jag har alltså valt natten.
Pris 875 kronor / 115 ml

Båda krämerna är mycket dryga och går lätt in i huden. Och som sagt, jag tycker att min hud ser riktigt fin ut.



Foto: Annette Eriksson, Annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...