tisdag 20 januari 2015

Ordning på hårtestarna med EXIT STYLING SPRAY

Jag testar sällan nya hårsprayer numera av den enkla anledningen att jag har en som jag trivs riktigt bra med, se HÄR, HÄR, och varje gång jag testar en ny så blir jag nästan alltid missnöjd. Men skam den som ger sig heter det ju, så nu har jag testat en ny, och kors i taket, den här gillade jag!

Den jag testat är EXIT STYLING SPRAY - Ultra Strong från Exit Haircare. En hårspray med nyttig arganolja som ger bra med stadga utan att tynga ner håret, vilket är viktigt för mina många men tunna hårstrån. Sprayen funkar bra att spraya i håret varje dag i 5-7 dagar utan tvättning. Ja, för jag försöker att inte tvätta håret så ofta, för det sliter för mycket på mitt hår. Efter ett par dagars sprayande så känns håret i stället tjockare, ja, får struktur, utan att fräschheten försvinner.
Tummen upp alltså!
Pris 195 kronor/100ml

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...