tisdag 14 januari 2014

Concealer från By Terry

Terry de Gunzburg, YSL-makeupartisten som har blivit världskänd med sitt makeupmärke By Terry, som sen i slutet av förra året säljs på NK. 
Nu har jag testat hennes omtalade Concelerpenna, hört massor av positivt om den. Concelerpennan ger en mycket bra täckning trotts sin tunna och lätta formula. Lägger sig inte veck eller ger inte en ofräsch känsla. Äntligen säger jag som brukar tycka att de flesta conceler lägger sig just lite i rynkorna och ger ett lite torrt uttryck. Anledningar som gjort så att jag ytters sällan använt conceler, men nu tror jag allt att By Terry pennan kommer att åka fram lite då och då. Tummen upp!



Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...