måndag 28 oktober 2013

Mascara med serum

När det gäller mascaror så tycker jag oftast de billiga märkena är riktigt bra, och snabba med trenderna. Ja ni vet. ibland kommer det snurrade borstar, små borstar, stora borstar och så vidare. Och jag tycker som sagt att de billigare märkena både är snabbare med att fånga upp trenderna och så tycker jag att jag nästan alltid kan hitta en till ett lågt/bra pris.
Just nu testar jag Cloudberry Volume Serum Mascara från Lumene.
En dubbelverkande mascara som ska göra dina fransar fylligare samtidigt som den vid regelbunden användning bidrar till att ge fransarna en fylligare struktur. Cloudberry Volume Serum mascara innehåller Lumene Lash Volumizing™ serum med Widelash som ska ger dina fransar 40 % mer volym på bara 15 dagar. Plastborsten med täta piggar separerar fransarna bra och den praktiska tippen når de allra minsta fransarna och ger extra volym vid behov. Den nya formulan kladdar inte, smular inte och är lätt att ta bort.
Jag som inte alltid är så förtjust i plastborstar måste säga att jag i det här fallet gillar borsten. 
Pris 159 kronor


Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...