fredag 18 oktober 2013

L´Occitane öppnar på Kungsgatan

Igår kväll var jag på invigning av L´Occitane nya butik på Kungsgatan 21.
L´Occitane med alla sina naturliga dofter och skönhetsprodukter från södra Frankrike, så det blev en hel del doftande och provande av både sköna krämer och av ljuvliga dofter, både för dam och herr.
Själv känner jag mest märket genom deras tvålar, oljor och hudkrämer, men de har som sagt en massa annat fint, vårdande och väldoftande för kroppen, och även en hel del goda rumsdofter och doftljus. Gå in och dofta och njut när du passerar Kungsgatan 21.


 Tvålen Liquid Soap Verbena är den produkt som jag kände till bäst av av alla  L´Occitane produkter, och använt mycket genom åren. Men nu vet jag att de har så mycket mer.

 Här står jag och försöker bli bra på bild...
och så dyker vackra Rosanna Mariano, CEO & Founder på RMPR, in i bilden och tar liksom över :)..... RMPR också PR byrå/arrangör för kvällen tillsammans med L´Occitane.

Fick en favorit doft...

 Det finns också en hel del vårdande och doftande för herrar

Fina kollegan Susanne var mitt sällskap för kvällen

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox.se

1 kommentar:

Susanne Nordström sa...

Så fint kära du! Tack för trevligt sällis!
Kram Sus

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...