torsdag 20 december 2012

Test - Kevin.Murphys Fresh Haire

Nu har jag testat Kevin.Murphys torrshampo Fresh Haire, som jag skrev om Här, en tid och tycker att det skiljer sig från många andra torrshampon och är riktigt bra. Nu ska jag först säga att jag inte har speciellt fett hår och tvättar håret normalt ca var 5-6 dag, ja så ni vet mitt behov. Men när jag närmar mig hårtvättardagen så sätter jag gärna i ett torrschampo dagen innan eller så och då är det här ett fräscht och lätt alternativ. När jag sen tvättat håret så kan jag också sätta i torrschampot när jag fixar till håret, bara för att få lite textur i det och få håret lite mera lättarbetat. Till det är Fresh Haire toppen för det är lätt, luftigt och inte alls så "strävt" som många andra torrschampon eller volymsprayer kan vara. Så betyget blir 4+


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...