fredag 23 november 2012

Problemet nagellack

Ja för visst är nagellack ett problem...det sitter ju aldrig kvar! Att det bara är jag som har det här problemet vet jag att det inte är, för alla mina väninnor klagar på samma sak. Visst finns det alla möjliga lackningar att göra på salong som ska sitta upp till några veckor, men jag, med flera, har lite svårt att få tid för flera salongsbehandlingar. Det är svårt som det är att hinna med plockning av ögonbryn, för min del var tredje vecka, pedikyr några gånger om året, ansiktsbehandling några gånger på året, manikyr sällan...och så på det försöka på att boka in Gelpolish eller liknande var tredje vecka, nej tyvärr det hinner inte jag.
Nu har jag hittat ett nagellack som på mig brukar sitta några dagar i alla fall, och så är det billigt! Det är IsaDorad Wonder Nail extra long lasting quicj dry. På bilden har jag metallacket 744 Ancient Ruby, men jag har flera färger, både metallfärger och vanliga utan metallskimmer, alla sitter jättebra...men kanske att jag tycker att de med metallskimmer sitter allra bäst, men båda får + poäng av mig vad det gäller hållbarhet, och så finns det många fina färger.
Har du något lack som du tycker sitter riktigt bra, berätta?

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...