måndag 26 november 2012

Test - Träningssko

Träningsskor finns det massor av i alla former, färger, modeller och prisklasser, här ett par som jag testat. Efter många års träning så har jag lärt mig att träningsskor är inget som man bara hafsar över utan en bra sko med bra passform och ett bra stöd för den träning som du ska utöva Är viktigt! Just nu så använder jag Reeboks Realflex Fusion Training fitnessko när jag går på klasser och tränar i gymmet. Jag gillar att skon är så lätt, smidig, flexibel och färgglad, men jag gillar inte att sulan har ganska dåligt golvgrepp. Ja när jag t ex ställer mig i plankan så glider fötterna iväg, inte så lyckat! Så nästa gång jag köper nya lättviktsskor ska jag ha koll på golvgreppet lite bättre.


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...