onsdag 14 november 2012

Test - Teint Idole Ultra 24H

Att hitta rätt foundation är inte det lättaste, och felköpen kan bli dyra historier med tanke på att det inte är ovanlig att man får betala en bra bit över 500 kronor för en flaska. När jag väl brukar hitta någon som inte känns för pudrig/oljig eller täcker för lite/för mycket så finns det ingen färg som stämmer, även om säljpersonalen ofta kommer med den geniala iden att köpa två flaskor och blanda till din perfekta färg....det kallar jag merförsäljning :)
Men nu har jag hittat en foundation som jag trivs riktigt bra med och det är Teint Idole Ultra 24H från Lancôme. Den går lätt in i huden, är varken pudrig eller oljig och täcker fint utan att bli för täckande, men jag vill gärna ha en lite mera täckande nu på vintern, sen så sitter den jättebra hela dagen vilket inte är så vanligt att foundations gör, stort +. Till sist men inte minst, den finns i massor av färger, 15 stycken om jag inte minns fel och priset är bra, runt 450 kronor. Mitt betyg ****

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...