torsdag 4 september 2014

Uppstramande serum - Time Freeze Ultra Firm Elixir

Jag har testat ett nytt Serum, Time Freeze Ultra Firm Elixir från Lumene, som jag fick presenterat skulle:

Strama upp huden och göra den synbart slätare
Skydda huden mot omgivningens skadeverkningar och för tidigt åldrande
Bidra till att förbättra hudens kvalitet genom att porerna dras samman och huden känns silkeslen
Reducera rynkor som bildats och bromsar uppkomsten av nya
Ger huden en fin lyster

Ja hur bra låter inte allt det här, och dessutom så säljs serumet till ett bra pris, 239 kronor/30 ml.
Och vad tyckte jag då efter att ha använt serumet en tid.

Huden känns skön efter att jag applicerat serumet på ren hud före dag- och nattkräm.
Jag har inte fått några reaktioner så som utslag eller flammighet. Ja, för jag kan vara ganska känslig för en del serum som stänger in min hud och jag får direkt en massa trista utslag...men inte av det här som sagt. 

Så vill du testa ett serum till ett bra pris så varför inte testa Time Freeze Ultra Firm Elixir, som för övrigt görs av lingonextrakt som innehåller 40 gånger mer quercetin jämfört med lingon i sig. En egenskap som har en utmärkt anti-age effekt.

Ha en fin torsdag kära ni!

Foto: Annette Eriksson, annettesbeauty

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...