måndag 18 mars 2019

Favorit - Hyaluronic Hydra-Powder

Idag tänkte jag berätta om ytterligare en favorit ifrån By Terry, en annan har jag berättat om HÄR, och det är Hyaluronic Hydra-Powder. 

Det här superpudret är ett fint färglöst puder av mikroniserad hyaluronsyra och ki­selmikropärlor. Ett puder som ger ett fantastisk fint resultat. 

Det fuktgivande, puderstoftet är berikat med hyaluronsyra som suddar ut ojämnheter på huden och skapar en finish att älska.
Pudret lär också vara By Terrys mest älskade produkt, vilket jag kan förstår! För tack vare sina hudförbättrande egenskaper som fixerar makeupen fint och ger en jämnare finare hudyta är det en superprodukt. Passar hela ansiktet, även under ögonen. 


Jag använder pudret som ett sista steg när jag lagt min makeup, drar lite lätt med puderborsten över hela ansiktet. Beroendeframkallande!

Bakom märket By Terry står Terry de Gunzburg, tidigare YSL-makeupartisten som har blivit världskänd med sitt makeupmärke By Terry.  

Önskar dig en härlig måndag!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...