måndag 7 januari 2019

Test av Anti-aging face mist från Elene & Chris

Jag har under en tid nu använt Anti-aging face mist från Elene & Chris när jag suttit framför datorn ett tag men också sprutat på lite av produkten direkt efter att jag är klar med dagens make-up, ger ingen påverkan på make-upen. För en av de störta fördelarna med den här typen av produkter tycker jag är att huden får en lätt och fin lyster av den. 
Just den här produkten har ett fint hål som gör att produkten fördelas jämnt över ansiktet när du sprayar med den. 
Den svider inte på min ganska känsliga hud och det räcker väl med ett till två pump, och du har en fin lyster och huden känns skönt återfuktad. 
Doften är inte på något sett obehaglig men heller ingen doft som är något speciell. 
Min totala upplevelse av produkten är ingen wow upplevelse men den ger som sagt en fin lyster till mitt ansikte och är lätt svalkande och återfuktning.
429 kronor/100 ml.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...