måndag 21 januari 2019

Hyaluronic Microneedle Patches från Swiss Clinic

Jag är lyckligt lottad och har få rynkor och en fin hy. Men om jag ska hitta något parti i mitt ansikte som jag kan tycka är lite torrare, eller har lite finmaskiga rynkor så är det runt ögonen. Ja du kanske känner igen det där med att när man skrattar så tittar det fram, och konstigt vore det väl annars. Men jag som är en person som skrattar så gott som hela tiden så brukar jag lägga en hel del krut på krämer och masker för mina ögon.

Nu har jag testat Hyaluronic Microneedle Patches från Swiss Clinic. Det är små pads som jag lägger under ögonen, men om du känner att du har mera problem med t ex bekymmersrynka lägg padsen över den rynkan. 
Hyaluronic Microneedle Patches kan alltså användas på alla ansiktsområde som behöver spänst, fyllighet och elasticitet. Du fäst padsen/plåstren på det valda ansiktsområdet och låt den sen sitta på i minst två timmar, eller gärna över natten för optimal effekt och för att säkerställa att mikrostrukturerna absorberas helt. Så har jag gjort, låtit de sitta kvar över natten. Även om jag trodde att det skulle kännas obehagligt, jag är väldigt känslig med saker som sitter i ansiktet och skaver eller kladdar. Men efter att jag haft padsen på plats ett tag så kändes det absolut ingenting, så det gick utmärkt att sova med. På morgonen när jag drog bort dem, så lämnade de inte ens några små märken efter sig på min hud, utan huden under ögonen var bara så härligt mjuk, återfuktad och fräsch,  
De här små super fuktgivarna ger alltså spänst och fyllighet till det behandlade området. Varje pads består av 148 mikrostrukturer som är uppbyggda av 100% hyaluronsyra. De tränger smärtfritt in i huden och behandlar inifrån. 
Passar alla hudtyper och priset 390 kronor/4 pads. 

Jag är supernöjd med produkten och lägger på dem under mina ögon titt som tätt, när jag behöver piggas upp lite runt ögonen helt enkelt.

Måndag morgon och en ny härlig vecka, ha en härlig sån!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...