måndag 10 december 2018

En favorit

Yes, nu är jag tillbaka här på bloggen igen. Dels så funkade det inte med att jag la upp skönhet, hälsa och träning på min andra blogg, Annettesskimmer.se, dels så vill jag ju ha koll på just dessa bitarna, därför är jag tillbaka. Hör gärna av er med önskemål på saker ni vill att jag testar eller bara med glada tillrop.

Jag börjar lite lätt med att visa er en riktigt favorit, Eye Basics Flex från Laura Mercie. En superbra primer för ögonlocket. Jag som ofta har en ljus hudfärgad ögonskugga som bas på ögonlocket och sen en tunn eyeliner, lägger på det här på morgonen och sen sitter det hela dagen med hjälp av Eye Basics Flex. Funkar också jättebra med bara primern, ja om du bara vill ha en jämn fin färg på ögonlocket. Jag har färgerna Flax, som är samma färg som mitt ögonlock så den gör locket bara jämnare, och Linen, som är lite ljusare och ger alltså locket både en lite ljusare ton och en jämn fin yta.
Pris runt 300 kronor, och den räcker länge vilket är en stor fördel om du frågar mig.

Ha en fin måndag!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...