onsdag 16 november 2016

Presenttips

Den här tiden på året så gillar jag alla presenttips som jag kan få. Jag har i alla fall flera vänner och släktingar som det är nästan omöjligt att hitta på något passande till, ja, för de har sjutton det mesta. Men många är de som gillar doftljus! Så vad kan vara mer passande än ett presentkit med just en samling med doftljus, och någon av dofterna ska väl passa :)
Lagom till jul och vinterkylan lanserar Voluspa två fina prentkit med ljuvligt doftande doftljus, det stora kitet med 12 ljus kostar 999 kronor och det mindre med 4 ljus kostar 399 kronor.

Hoppas att jag löste någons presentjakt! :)



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...