torsdag 13 november 2014

Vårens solglasögon

Jag vet, det känns ju inte riktigt relevant att prata sol och solglasögon om man tittar ut genom fönstret. Men vi kan ju alltid längta och planera vårens köp av de nya glajjorna.
I tisdags så var jag i alla fall på en pressvisning på Miss Clara Hotel. Där visades glasögon från Prada, Georgio Armani, Emporio Armani, Dolce&Gabbana, Ray Ban mfl. Och om jag ska sammanfatta det jag såg med några ord så blir det; nitade bågar, jeans/tyg klädda bågar och de runda formerna finns kvar och kommer nog lite mera till och med. Här några bilder från visningen.



Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...