fredag 15 november 2013

Rituals fantastiska värld

Igår var jag bjuden till Hotell Nobis för en pressvisning av Rituals sköna produkter. Ritual som inte bara har fantastiska produkter för kroppen, så som tvålar och krämer, utan även ansiktsvård, kläder för lata stunder, parfym, makeup, doftljus, te, tekoppar och tekannor. Allt det här fick jag mej presenterat av skaparna Raymond Cloosterman, CEO och Eva Elias, Creative Director uppe i en vacker svit på Hotell Nobis i går eftermiddag. Jag brukar använda en del av företagets produkter redan, och att jag är såld på deras Yogi Flow foaming shower har jag ju redan berättat om tidigare, se HÄR. Efter gårdagen så känner jag mig nyfiken på en hel del andra produkter från företaget också, testar och återkommer med resultaten lite senare. Blev igår också sminkad, kunde behövas efter promenaden dit i duggregnet, och tycker att deras makeup var både fin och satt bra. Förutom Rituals bra filosofi, inte djurtestat, endast naturliga, hållbara och ekologiska produkter så ligger produkterna bra prismässigt.








Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...