tisdag 3 september 2013

ACO - Hudlotion och Hudcreme

Har testat två nya krämer för kroppen. ACO Hudlotion och ACO Hudcreme. Som alltid med ACOs produkter så hämtar de inga stilpoäng vad det gäller förpackningar eller dofter utan är rakt upp och ner det som dom presenterar sig som. Hudlotion finns i alla fall både som parfymerad och som oparfymerad, men hudcremen är oparfymerad. Jag gillar ju både goda dofter och vackra förpackningar så jag är måttligt road av produkterna så där direkt. Men jag vet att själva innehållet från ACOs produkter oftast känns ganska bra, och det är de här produkterna också, men tyvärr med parabener. Huden känns skön efter både lotion och krämen, inte så stor skillnad faktiskt. Men som sagt, doften den är trist och vi ska ju inte tala om de oparfymerade produkterna...nej, tyvärr. Men om du inte är lika känslig som jag vad det gäller stilpoäng, parabener och så, så är det en bra vardagsprodukt till bra pris!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...