måndag 2 september 2013

Välformade bryn

Jag har testat Browstyler från Snowcrystal, en praktisk allt-i-ett penna för ögonbrynen med borste och krämig, mjuk gel i samma förpackning. Jag ska erkänna att jag har ganska mörka bryn i mig själv och är noga med formen, går och plockar bryna var 3:e vecka på salong och där emellan håller jag efter dem själv. Men ibland kan jag ändå känna att jag vill fylla i bryna och då brukar jag piffa till dem ytterligare lite. Eftersom jag inte behöver fylla i brynen dagligen så har jag ingen vana med det hela, och är ganska dålig på det faktiskt. Med gjorde ett försök med Browstyler, och efter några gånger funkade det hyfsat...det gäller att vara väldigt lätt på handen. Men väl på plats såg det både naturligt ut och det satt bra på plats, extra plus är att gelen ska vara mycket dryg och vattenfast....och fungerar även som eyeliner! 

Du använder Browstyler så här:
Skruva av gel behållaren i pennans botten och doppa borsten lätt i gelen. Gör ett provstreck på handryggen för att bestämma färgens stryka. Fyll i, forma och fixera ögonbrynen med lätta drag. Och glöm inte att rengöra borsten regelbundet. Finns i 2 färger, Dark Brown som jag testade och Medium Grey Brown. Pris 119 kronor.



Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox.se

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...