måndag 21 augusti 2017

Highlighter från Maria Åkerberg

Nu har höstterminen verkligen satt igång för min del. Ja, full fart med jobbet och fullfart med mässor och presentationer av nyheter. Vilket innebär, för min del, att nu ska lite striktare kläder på och make-up ska på på morgonen. Nu när jag fortfarande har en härlig frisk färg så tycker jag att det är extra fint med lite highlighter. Jag brukar dra med borsten lite lätt över kindbenen, näsan och vid ögonbrynen, bara så lite så man anar det. Ger ett intryck av en frisk och återfuktad hud.

Just nu testar jag Maria Åkerbergs nya highlighter i puderform, färgen jag använder är Golden Peach, en ljus nyans med skimmer i persikorosa , finns även i en ljus nyans med skimmer i rosa, Silver Dream. Ger ett lätt skimmer och en härlig fräschhet.
Priset är ca 190 kronor. 

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...