måndag 20 mars 2017

Sätt lite lyster till make-upen

Som en sista touch till min make-up använder jag alltid en lystergivande produkt. Min favorit är ett puder från Yves Rocher, som tyvärr måste jag säga inte säljs längre. Ibland förvånas jag över att superprodukter kommer och går, trist. Men min lilla dosa är dryg och håller säkert ett bra tag till.
Men annars så har jag nu testat en annan liten lystergivande produkt, Invisible Illumination från Lumene. Det är en flytande highlighter som du kan lägga direkt på huden eller blanda en droppe i din foundation eller dagkräm. Ger också en fin lyster, men som sagt en flytande kräm, jag tycker nog att en i puderform vinner.
En annan flytande är  Yves Saint Laurent, har jag tidigare skrivit om, HÄR, Vilken man än väljer så ger samtliga en fin lyster, en lyster som verkligen höjer make-upen tycker jag.

Har du någon favorit?

Ha en fin måndag!



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...