måndag 13 mars 2017

Ögonfransserum - Swiss Lashes, Swiss Clinic

Sen en vecka tillbaka testar jag Swiss Lashes från Swiss Clinic, ett ögonfransserum. Resultatet ska visa sig först efter tre till sex veckor så något resultat ser jag inte ännu, men så fort jag ser något återkommer jag och berättar.
För några år sen så testade jag en del ögonfransserum, med olika resultat se HÄRHÄR. Men sen så kom det larmrapporter om innehållet i en del av serumen, och jag slutade, ögonen ska man vara rädd om tycker jag. Men nu har det rensats upp bland de olika produkterna och nu är det inget skumt i produkterna. Jag är i alla fall spänd på att se om Swiss Lashes kommer att ge mig lika härliga och vippiga fransar som, i alla fall, två produkter gjorde sist. Rapport kommer om några veckor.
Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...