torsdag 16 februari 2017

När något bra blir ännu bättre

Det där med fina fötter tycker jag är viktigt, ja nu menar jag inte hur de i grunden ser ut, för de ser ut så som vi är födda med dem. Nej jag menar hur vi tar hand om våra fötter. Jag är ju väldigt känslig för torra ovårdade fötter, usch och fy. Inte kul att hamna bakom en kanske annars snygg och välvårdad person i rulltrappan, så har person öppna skor....och torra hälar. Jag vet, löjligt känslig kanske, men det är det här jag menar med "ovårdade" fötter. Ett problem som lätt är avhjälpt med lite omvårdnad och bra fotkrämer.
För ett tag sen så skrev jag om Maria Åkerbloms sköna fotbalm, se HÄR, och nu har de utvecklat den genom att förpacka den i en skruvhylsa. Fungerar ungefär som ett stort lypsyl, ja sett till förpackningen, bara att stryka på hälarna, lätt att applicera och lätt att ha med. Hur lysande var inte den här idén!


Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...