tisdag 20 december 2016

Foundation - Blur Longwear Foundation från Lumene

Även fast det är mörk som sjutton ute, och de flesta ser väl inte hur man ser ut just nu, ja i alla fall när man rör sig utomhus eller i mysiga mörka ljusklädda rum. Men jag känner i alla fall ett stort behov att få på mig lite foundation innan jag lämnar hemmet. Hur känner ni?
Jag har skrivit om det tidigare, men det skadar inte att nämna igen. Det jag syftar på är Lumenes fondations, som jag tycker är både riktigt bra och har bra priser. En som jag gillar riktigt mycket är Blur Longwear Foundation. Började använda den igen för ett tag sen, och jag är lika nöjd med den nu som när jag för några år sen testade den som nykomling bland deras foundation.

Den ger en halvmatt finish, är enkel att applicera och sitter riktigt bra. Den är också skonsamt formulerad, hjortronextrakt och SPF 15 vårdar och skyddar, utan parfym. Finns i sex  nyanser, jag använder nr 3 den här gången.

Pris 179 kronor/30ml. 



Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...