tisdag 13 december 2016

Förförisk doft och mjuka händer

För ett par veckor sedan var jag tillsammans med Designbloggarna, nätverket jag är med i med min andra blogg, min inredningsblogg annettesskimmer.se, på träff/konferens i Varberg. Ja vi träffas två gånger om året för att se på nätverkets status och framtid, och så klart bara ha det roligt och trevlig tillsammans. Den här gången var vi som sagt i Varberg och bodde på fantastiska Varberg Stadshotell & Asia Spa, du kan läsa om det HÄR.
Under de här intensiva dagarna så hade vi bland annat fördelen att få laga mat på John´s Place, en restaurang som jag mer än gärna rekommenderar om du är i Varberg. Vi möttes inte bara av fantastisk gästvänlighet och lika fantastisk mat, utan fick också med oss en gåva. En gåva som visade sig vara en tvål och handkräm med en gudomlig doft, vacker packetering och en härlig omvårdnad för trötta vinterhänder. Utmärkta julklappsförslag om du frågar mig, du kan beställa produkterna HÄR. Önskar dig en trevlig Lucia!

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...