onsdag 8 juni 2016

Sommar sol och solpuder

Sommaren är här och som alltid på sommaren brukar jag testa nya solpuder. Eftersom jag inte solar ansiktet nämnvärt så brukar jag istället dra några lätta drag med borsten över ansiktet med ett solpuder, ger ett fräsch och frisk utseende tycker jag. För ett tag sen testade jag ett från Lumene, se HÄR, och nu har jag testat ett till.
1 juni lanserade Maria Åkerberg sin nyhet Summer Burst. En ny makeupprodukt som innehåller rouge, higlighter och solpuder. Fungerar alltså som puder, bronzer eller ögonskugga också. Men mitt val är som solpuder, och som det ger det en fin lätt färg med en lätt lyster. Drar runt med borsten över alla tre områdena och får en en fin blandning av olika nyanser, samtidigt som jag får fin lyster och fräschör till mitt sommaransikte.
Pris ca 295 kronor.


Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...