måndag 21 mars 2016

En räddare i nöden som dölj utväxten och de grå stråna

Jag har läst att 90 % av de svenska kvinnorna färgar sitt hår! Ok, inte varje/varannan månad, för då är det visst bara ca 20-25 %, men ändå, vi är många som sätter lite färg på stråna.
Jag brukar nog få i lite färg var 6-7 vecka. Och när nästa färgning närmar sig så kan jag vid enstaka tillfällen tycka att jag skulle vilja testa en sån där root concealer. Ja en sån där färg som täcker utväxten lite provisoriskt genom att man sprutar på lite färg, och nu har jag testat Salon at Home Instant Root Concealer från Charles Worthington.
Och som en snabb uppfräschning och en räddare i nöden tycker jag att det är ett utmärkt hjälpmedel när man inte hunnit till frisören eller fått i färgen där hemma.
Finns i flera olika färger, så välj en som passar dig, och spruta på lite i benan. Ja för det är ju just i skarpa benor som den där lite trista utväxten syns som mest.
Täcker utväxt och grå strån perfekt. Du hittar Salon at Home på Åhlens.

Foto: Annette Eriksson, annettesbeautybox

Inga kommentarer:

Nattarbete

Under natten känns det skönt med en riktigt bra nattkräm, en kräm som gör sitt bästa för att jag ska vakna morgonen efter med en tipp topp h...